Begin van het jaar ben ik gestart met de zuurstoftherapie. Natuurlijk was ik zenuwachtig, maar de andere patiënten hebben mij heel goed gerustgesteld en uiteraard ook het team van HGC. Nu ben ik klaar en ik merk echt heel veel verschil. Ik ervaar bijna geen belemmeringen meer in het dagelijks leven of tijdens het sporten.