Wat een onderneming was het voor mij. Op 7 april startte ik met de zuurstoftherapie vandaag mocht ik stoppen want mijn wond is dicht. Tranen van geluk vandaag op naar goed herstel en lopen!
Ik wil dan ook het hele team van artsen, wondzorg en begeleiders zo onwijs bedanken voor de goede zorgen en geduld met mij. Ik raad het dan ook iedereen aan mocht je ooit doorverwezen worden naar HGC Rijswijk, nooit twijfelen gewoon doen!!
Dank voor alles!
